Voor welk goed doel stapt Avans op de fiets?

Op 16 mei stappen Avansstudenten en medewerkers weer op de fiets voor de Tour d’Avans. Met deze fietstocht wordt geld opgehaald voor diverse goede doelen. Je kunt zelf een doel aandragen waarvoor Avans gaat fietsen.

Een goed doel aandragen kan tot 1 maart. Waarna studenten en medewerkers kunnen stemmen op hun favoriet. Avans verdeelt het ingezamelde geld uiteindelijk over de goede doelen met de meeste stemmen. Vorig jaar haalden de 120 deelnemers meer dan € 10.000 op voor onder meer KWF Kankerbestrijding en Alpe d’HuZes.

Fiets jij mee?
De Tour d’Avans begint en eindigt dit jaar in Breda en wordt verreden tussen de drie Avanssteden. Als deelnemer kies je tussen 3 afstanden: 75, 100 of 150 kilometer. Het is de bedoeling dat deelnemers zelf sponsorgeld inzamelen. Je aanmelden voor de fietstocht kan nu al via dit formulier.