Nationale Studenten Enquête: Bossche CMD-docenten coveren 80’s klassieker ‘The Final Countdown’

‘It’s the final countdown…’ De Bossche docenten Rene Kasbergen en Gabri Heinrichs van Communication & Multimedia Design proberen op een wel heel opvallende manier studenten zover te krijgen om alsnog de Nationale Studenten Enquête (NSE) in te vullen. Ze coveren Europe’s ‘The Final Countdown’.

Bij de NSE staat de mening van studenten centraal. Met deze grootschalige enquête wordt onderzoek gedaan naar de kwaliteit van Nederlandse hogescholen en universiteiten. De studentenoordelen worden gebruikt om het onderwijs te verbeteren en vormen onder andere de basis voor de Keuzegids.

Samenwerken

Dit jaar wil Avans onder meer weten in hoeverre studenten samenwerken met studenten van andere opleidingen en hoe tevreden ze zijn over de dienstverlening van de academiebureaus.

11 maart
Je kunt de NSE nog invullen tot en met zondag 11 maart.