Studenten welkom op Avans Onderwijsdag

Avans organiseert jaarlijks in april de Onderwijsdag. De bedoeling daarvan is dat medewerkers kennis delen en elkaar inspireren. Dit jaar zijn ook studenten welkom in het Koning Willem II Stadion in Tilburg.

Het thema van dit jaar is Avans beweegt. Op 12 april kunnen bezoekers diverse lezingen, presentaties en workshops bijwonen rondom dit thema.

Studenten zijn welkom om mee te praten over wat er bij Avans gaande is op onderwijsgebied en wat er in de nabije toekomst staat te gebeuren.

Aanmelden
De Onderwijsdag een keer meemaken? Stuur uiterlijk vrijdag 9 maart een mail naar onderwijsdag@avans.nl met je naam, Avans-mailadres, je opleiding, en geef aan of je in een opleidingscommissie of academieraad zit. Vervolgens krijg je een officiële uitnodiging. Het aantal beschikbare uitnodigingen is beperkt, dus ben er snel bij.