Bossche student grijpt laatste kans deelname Expeditie Robinson

Kim Janssen, deeltijdstudent Social Work in Den Bosch, heeft nog één laatste week om in de race te blijven voor deelname aan Expeditie Robinson.

Ook dit jaar kunnen onbekende Nederlanders meedoen aan het programma. Zij leggen de opdrachten die ze moeten uitvoeren vast op video en sturen dit in. Op die filmpjes kan gestemd worden. Hoe meer stemmen je hebt, hoe verder je komt in de wedstrijd.

Van modepoppetje tot Robinson
De studente is al zeven weken aan de gang met het maken en inzenden van video’s. Tot nu toe is het haar nog niet gelukt om genoeg stemmen te krijgen. Gisteren is de laatste opdracht bekend gemaakt. Geïnteresseerden hebben nu één week de tijd om hun video te maken, te uploaden en zoveel mogelijk stemmen te werven. Zeven mensen met de meeste stemmen kunnen zich deze week nog plaatsen voor de volgende ronde: de castingdag.

Kim wil laten zien dat ze niet alleen om haar uiterlijk geeft. Ze is sportief en is niet bang om vies te worden. Daarom wil ze dolgraag naar de castingdag toe om dit te laten zien. Ze maakte ook deze week weer een video. Hierin laat ze zien dat ze geen moeite heeft om haar avondjurk thuis te laten. “Ik heb er echt alles voor over”, aldus Kim in de video.

Mede-avanstudent
Steun jij Kim dan kun je hier op haar stemmen. Naast Kim wil de Bredase student Fysiotherapie, Kevin Buurmans, ook dolgraag meedoen aan het programma. Hij heeft zich al wel geplaatst voor de castingdag.