In memoriam: Martin de Leau

Afgelopen week is Martin de Leau overleden. Martin was senior studentendecaan bij Avans in Den Bosch. Hieronder het in memoriam namens zijn collega’s van het studentendecanaat.

We moeten afscheid nemen van onze collega Martin.

We zijn blij dat jij zo’n betrokken, lieve, warme collega was. Wat hebben we van je mogen genieten, van je humor, wijsheid en bravoure.

Je was ziek, je werd niet beter. De afgelopen tijd was overleven een flinke uitdaging voor je, het was niet makkelijk. Het doet ons pijn dat het zo is gelopen.

Wat heb je veel voor ons betekend. Zowel persoonlijk als zakelijk. Jouw schat aan kennis dragen we met ons mee. Mede dankzij jouw kritische en betrokken houding zijn belangrijke stappen gezet in de professionalisering van ons studentendecanaat.

Als we aan je denken, doen we dat met bewondering en respect.

Je collega’s van het studentendecanaat.

Bij de decanenkamers op de Onderwijsboulevard en op het Hervenplein is een gedenkhoekje ingericht. Hier kun je een gedachte of wens achterlaten. De kinderen van Martin hebben een online condoleanceregister geopend.

Jeffrey P. de Leau

Bedankt voor uw lieve prijzende woorden. Namens familie de Leau "Bedankt".

2018-06-03 17:51:38