Jop Cox wint Battle of the dj’s Den Bosch

Jop Cox heeft donderdagavond Battle of the DJ’s gewonnen. De Fontysstudent verovert daarmee een plekje op het HBO Intro Festival in Den Bosch.

Zijn set wordt als beste beoordeeld. De jury bestaat onder andere uit Amy Guns, de winnares van vorig jaar. Jop weet door zijn vette show met een mix van moombahton, EDM en trap, de jury te overtuigen. Volgens hen past hij als beste in het plaatje binnen de doelgroep van het HBO Intro Festival. Hij had de juiste techniek en show. Het lukte hem om de ruim zeventig aanwezigen los te laten gaan op de dansvloer.

Publieksprijs
Sjoerd Lamers, oftewel La Merz won de publieksprijs. De student Advanced Business Creation kreeg de prijs doordat het publiek lootjes had gekocht. Het geld van de lootjes gaat rechtstreeks naar het goede doel: WensAmbulance Brabant. Met de prijs mag hij binnenkort optreden bij Studance.