Warm weer en colleges: zo genieten de studenten toch van de zon

Na een vrije week kan het opstarten best lastig zijn. Toch waren er genoeg studenten bij Avans te vinden. Op vrije momenten in het zonnetje, maar veelal in de klaslokalen.

Anouk van Erp, eerstejaars Fysiotherapie
“Wij hebben nu praktijklessen, anders zouden we van de zon genieten. Gisteren zijn we in de tussenuren en na school nog naar het park gegaan. Lekker in het zonnetje met een biertje erbij.”

Sofie Abrahams, eerstejaars Social work
“Ik ben gisteren naar een recreatieplaats gegaan met een meertje en een strand. Nu hebben we helaas weer school en verplichte lessen. Maar ik ben blij dat ik er toch een beetje van heb kunnen genieten.”

Bo Kamstra en Robin van Ardenne, eerstejaars Human Resource Management.
“Als ik niet hoefde te werken, dan was ik zeker naar het strand gegaan. Daar is het weer echt perfect voor. Maar gelukkig kunnen we nu in de pauze nog even van het weer genieten. Ik ben gisteren gaan vissen. Ook daar was het goed weer voor. Helaas zitten we nu weer de hele dag in de collegebanken.”

Priscilla Brand, eerstejaars Fysiotherapie
“De colleges die we nu hebben zijn te belangrijk om te missen. We zaten maandag tot kwart over vijf bij Avans. Vandaag hetzelfde verhaal. In de pauzes zijn we natuurlijk lekker buiten.”

Iris Wardenaar, eerstejaars Human Resource Management
“Ik heb vooral gestudeerd de afgelopen dagen. We moeten veel praktijkopdrachten doen. Om deadlines te halen, moet ik mijn tijd goed verdelen. Gelukkig had ik gisterenavond wel een heus ‘speciaal-bier-avond’. Jammer genoeg niet in de zon, maar het was ’s avonds nog wel lekker warm. Toch iets van het lekkere weer meegekregen!”

Naz Taha

Dank Casper, we hebben het aangepast

2018-05-08 16:25:15

Casper

zo. zo.. een record? Dezelfde opleiding twee keer verkeerd schrijven. Human Research Management en Human Resourch Management. Ik zou toch gaan voor Human Resource Management.

2018-05-08 15:58:07