Nieuwe printers: Avanspas nog tot 1 augustus te gebruiken voor koffie en snacks

Vanaf deze week worden alle Avansprinters vervangen. Voortaan print je niet meer via een saldo op je Avanspas maar via print.avans.nl. Alle printopdrachten verlopen via deze website waar je ook je printaccount kunt opwaarderen.

Het saldo dat op de Avanspas staat, kun je als student tot 1 augustus nog gebruiken bij de koffieautomaten en catering. En zolang de oude printers er nog staan, kun je er ook mee printen. Op 1 augustus wordt het resterende bedrag van je pas overgezet naar je online printaccount.

Opwaarderen
Het tegoed op je online account kun je vanaf deze week opwaarderen met iDeal, Visa of Mastercard. Meer over nieuwe printers bij Avans en je eigen printaccount lees je op print.avans.nl.

Over enkele maanden stapt Avans over van de eigen pas op de ov-kaart.

M

Alhoewel niet de focus van het artikel, wil ik het hebben over de studentenpas. ik zie namelijk een probleem: Er wordt vaak om studentenpassen gevraagd bij bijv. het betreden van studentencafes en het aanvragen van studenten-licenties voor software?

2018-06-13 17:47:24