AB&I’s boodschappenlijstje voor de smerigste intro

Staat ABI&I voor de Academie voor Bouw en Infra of voor de academie van Bakken en Inkoop? We weten het niet meer zeker na het bijwonen van de spelmiddag in Valkenswaard waar geen enkele kampstaf en eerstejaarsstudent veilig was voor de rondvliegende pakken yoghurt en flessen sambal oelek op het hostelterrein in Valkenswaard.

150 pakken yoghurt voor het rugbyspel
– Halfvolle yoghurt
– Volle yoghurt
– Magere yoghurt

“We hebben teveel pakken.”

Twee uur later:
“We hebben te weinig pakken!”

20 flessen saus voor twister
– 5 flessen ketchup
– 5 flessen sambal
– 5 flessen mayonaise
– 5 flessen knoflooksaus

“Gewoon van alles de goedkoopste. Behalve de knoflooksaus, die is van Remia.”

3 pakken bakmeel

“Momentje, er worden nog wat extra pakken gehaald.”

Emmer

“Eerstejaarsstudenten mogen alleen de benodigde spullen voor de eerste 24 uur mogen hierin meenemen. Anders moet alles in een opgeknoopte handdoek passen.”

IJs
– Tientallen pakken bevroren Bar-le-Duc water om het ijsbad te vullen

“Plus een docent getraind in de Wim Hofmethode”

Dit jaar is Punt wederom van de partij op verschillende introducties om foto’s én hier en daar een sfeerreportage te maken. Je herkent ons aan het blitse kader waarmee we je graag op de foto zetten. Die kiekjes kun je natuurlijk delen op je eigen socials. Je vindt ze in elk geval terug op onze Facebookpagina en op Instagram.