Studenten Fysiotherapie trappen introducties Avans af: ‘Superleuk maar ik ben keibrak’

Je herkende ze woensdag aan hun vrolijk kijkende, maar vermoeide ogen, de nieuwe studenten Fysiotherapie die deze week op intro zijn. Na twee dagen sport, spel en een beruchte bierwedstrijd tekenen de eerste vormen van brakheid zich af. De 56 studenten verblijven sinds maandag in een scoutinggebouw in Teteringen.

Een groep jongens heeft genoeg energie om zich vol op een potje voetbal te storten op een hachelijk gladde ondergrond. Op de foto? ‘Tuurlijk!’ Een aantal van hen poseert enthousiast met een ‘ochtendpilsje’. Bij een deel van de introgangers is de vermoeidheid al flink toegeslagen. “Ik ben blij dat we hierna nog een weekje vrij zijn om bij te komen”, verzucht een van de studenten. “Het is superleuk, maar ik ben keibrak.” Alleen op donderdag moeten de studenten naar Avans voor een introductie op school. Het voordeel van een vroege introkamp.

Tekst gaat verder onder de foto.

Ook studenten Vepleegkunde zijn al begonnen aan hun introductie. Zij fietsten gisteren naar Bavel waar ze bivakkeren in een blokhut.

Dit jaar is Punt wederom van de partij op verschillende introducties om foto’s én hier en daar een sfeerreportage te maken. Je herkent ons aan het blitse kader waarmee we je graag op de foto zetten. Die kiekjes kun je natuurlijk delen op je eigen socials. Je vindt ze in elk geval terug op onze Facebookpagina en op Instagram.