Win kaarten voor Het Grootste Kennisfestival van Nederland!

De sfeer van een muziekfestival en de inhoud van een groot congres, dat is het Grootste Kennisfestival. Punt geeft zes vrijkaarten weg voor het festival.

Het Grootste Kennisfestival van Zuid-Nederland vindt plaats op donderdag 13 september op het Klavers-Jansen-terrein in Breda. Het thema is ‘Innovatief Organiseren’. Onderdeel van het festival is de Pop-up University van Avans en Breda University.

Win!
Punt mag zes vrijkaarten weggeven aan Avansstudenten. Je maakt kans deze te winnen door een antwoord te geven op de volgende vraag:

In welke steden vonden de vorige edities van Het Grootste Kennisfestival plaats?

Mail je antwoord voor maandag 3 september 0.00 uur naar punt@avans.nl en wie weet ontvang jij een vrijkaartje in je mailbox!