HBO Intro Festival Den Bosch: dé afsluiting van je introtijd

Nog twee nachtjes slapen en dan gaan in Den Bosch de voetjes van de vloer op het HBO Intro Festival. Onder meer Puinhoop Kollektiv, de Lievelings DJ’s van je Zusje en Childsplay draaien op het Residentieplein tegenover Avans.

De studenten van Studance hosten een eigen podium met onder meer Avansstudent Gunza als een van de dj’s.

Foodtrucks
Er staan verschillende foodtrucks op het festivalterrein, dus aan eten geen gebrek. Een foodticket bestel je vooraf via hbointro@avans.nl. Dat kost je 4,75 euro en het ticket is bij iedere foodtruck in te wisselen voor een maaltijd. Wil je extra goedkoop drinken? Koop dan tussen 17.00 en 19.00 uur muntjes. Die kosten dan 1,75 euro.

Drinken
Net als op het festival in Breda worden ook in Den Bosch alle drankjes geschonken in hardcups. Voor één hardcup token krijg je een beker die je leeg inlevert bij de bar als je een nieuw drankje gaat halen. Je krijgt dan een volle mee. Aan het einde van de avond krijg je bij inlevering van de beker 1 euro terug, of je levert hem in voor het goede doel. Je steunt dan Stichting WensAmbulance Brabant met 1 euro.

Als eerstejaars van Avans Den Bosch kun je gratis naar het HBO Intro Festival.