Punt zoekt columnisten!

Foto: Pixabay

Ben jij de nieuwe Georgina Verbaan of zijn jouw schrijfsels net zo herkenbaar als die van Liesbeth Rasker? Meld je dan snel aan, want Punt is op zoek naar columnisten.

Als columnist voor Punt schrijf je over studeren, je studentenleven, wat je bezig houdt en dingen die je opvallen. Of misschien vind je het leuk om je date-perikelen te beschrijven. Alles kan!

Hersenspinsels
Voor de zomervakantie hebben we afscheid genomen van Evi Kuunders, die bijna drie jaar haar belevenissen, frustraties en hersenspinsels heeft gedeeld.

Stuur je proefcolumn van maximaal 400 woorden naar punt@avans.nl. Vermeld in de mail ook je naam, opleiding en leerjaar. Uit de inzendingen selecteert de redactie een aantal columnisten die een eigen plek krijgen op de website of in het nieuwe magazine.

We zien je proefcolumn graag voor 5 oktober in onze mailbox verschijnen.