De beste alternatieve nominaties voor Student van het Jaarverkiezing: ‘zoiezo jij’

De reacties stroomden binnen bij de Punt-redactie voor de Student van het Jaarverkiezing via Instagram, de site en Facebook. De vijf mooiste werden eerder al bekend gemaakt. Maar deze zeer gemeende en taalkundig creatieve nominaties wilden wij jullie niet onthouden.

Kort maar krachtig:

Dax: “Florian, Bier”

Sophie: “Zeger: geen CE-er Geen BN-er Maar een BCE-er”

Jules: “Bjorn, beste fraudeur op het Avans”

Iets met creatieve spellingswijze van het woord ‘sowieso’ en sterke beargumentering:

Franklin: “Jan zoiezo jij”

Selwyn: “Paco: jij sws”

Lieke: “Maud sws wij”

Iets met eten:

Lara: “Numan krijgt het altijd weer voor elkaar om met saus aan te komen en daar mag hij wel eens voor beloond worden!”

Robin: “Teun: jarenlang hoofdsponsor van Avans!”

Iets met tentamens, opdrachten uitstellen en colleges volgen, waarin sommigen een kei zijn:

Brenda: “Sanne: Jaaa toch wel omdat ze nooit aan uitstellen doet❤”

Jane: “Merlijn want jij bent het, voor het halen van een 3,9 voor ieder vak ❤️”

Enrico: “Omaid want deze jongen studeert hier al jaren ?”

Yannick: “ Mick, hij is altijd heel efficiënt tijdens de tentamens en kan goed afwegen welke lessen belangrijk zijn en niet. Stelt altijd de juiste vragen zoals: moeten we dit kennen voor het tentamen. Al met al is mick een voorbeeldstudent die de titel student van het jaar echt verdient!!”

Joop: “Niels want elk jaar een keertje extra gedaan om zeker te zijn van goede resultaten, trots”

Tim: “ Frank: Houdoe”