Geef je mening in het AvansPanel

illustratie: Janine Jansen

Wil je meepraten over Avans Hogeschool? Je mening geven over het onderwijs, de faciliteiten of de dienstverlening? Meld je dan aan voor het AvansPanel. Je krijgt ongeveer vier keer per jaar een uitnodiging voor een online enquête.

Studenten, alumni en medewerkers van Avans kunnen deelnemen. Per onderzoek kun je beslissen of je wil meepraten over het onderwerp. Bij elke enquête die je invult, maak je kans op een prijs of een tegoedbon. Het kan zijn dat je niet in de onderzoeksgroep valt en daarom geen uitnodiging krijgt voor een bepaalde enquête.

Betrokken bij de uitkomsten
Als lid van het AvansPanel word je betrokken bij de uitkomsten van de onderzoeken. Op de website lees je wat Avans met de input en de feedback doet. Zo zie je welke maatregelen of veranderingen in gang zijn gezet.

Beste onderwijs
Door studenten, alumni en medewerkers te laten meepraten, hoopt Avans ook in de toekomst dé instelling te zijn waar studenten in een inspirerende omgeving het beste onderwijs volgen.