Help jij Den Bosch een echte studentenstad worden?

Waarschijnlijk gaan je ouders graag een dagje naar Den Bosch en misschien dat jij je ook prima vermaakt in de Brabantse hoofdstad, maar een echt stad voor en door studenten is het niet. De gemeente wil hier verandering in brengen en zoekt hulp bij… jullie!

Op maandag 3 december gaan mensen van de gemeente en de verschillende onderwijsinstellingen samen met Bossche studenten in gesprek over belangrijke zaken als het woningaanbod voor jongeren, de arbeidsmarkt, sportfaciliteiten en uitgaan.

De avond begint om 18.00 uur en vindt plaats bij het Koning Willem 1 College op de Vlijmenseweg.
Heb jij ideeën over hoe Den Bosch de beste studentenstad van Nederland kan worden en wil je graag meepraten, kijk dan op www.denbosch.nl/nl/studeren.