Het geheel vernieuwde magazine van Punt is uit!

Als je dit artikel ziet, ga dan naar de dichtstbijzijnde witte Puntbak en pak het nieuwe magazine. Punt komt vanaf dit studiejaar minder vaak uit op papier, maar de magazines zijn wel dikker geworden. Hiermee creëren we ruimte voor specials. Deze keer is dat hoe technologie onze toekomst bepaalt.

Communicatiestudenten onderzochten voor Punt wat, wanneer en hoe Avansstudenten nog lezen. Met de conclusies is de redactie aan de slag gegaan. Met als resultaat: minder vaak een magazine, maar wel een stukje dikker. En een hele andere invulling dan jullie gewend zijn. Inhoudelijk maar ook op het gebied van lay-out. Want uit diezelfde onderzoeken bleek dat jullie online veel lezen, maar studenten een mooi magazine ook zeker niet laten liggen.

Tech-special
In het eerste vernieuwde magazine lees je over de arbeidsmarkt van 2030, in hoeverre algoritmen ongemerkt van invloed zijn op je leven en Levi-chan, een zwevend hoofd dat Avansstudenten en docenten op dit moment aan het maken zijn. Naast alle technologie vind je in het magazine ook een achtergrondverhaal over de Associate degrees, studiestress en een Avansstudent die samenwoont met 45 statushouders.

Nog meer dan voorheen zijn Avansalumni en huidige studenten betrokken bij Punt. Nieuwe vormgever Yashar van den Brandt en fotograaf Loet Koreman zijn alumni van AKV|St. Joost en alle illustraties zijn gemaakt door huidige studenten van dezelfde academie.

Laat je horen!
Ben je dit nog steeds aan het lezen? Stop! En pak die nieuwe Punt. Laat de redactie weten wat je van de nieuwe stijl en inhoud vindt. Dat kun je doen op Instagram, Facebook, Twitter, mail of door ons gewoon aan te spreken op de gang.