Joris Fiers nieuwe directeur Juridische Hogeschool

Joris Fiers is benoemd als directeur van de Juridische Hogeschool Avans-Fontys (JHS). Hij treedt per 1 januari in dienst als opvolger van Ilse van de Pas.

Joris Fiers werkte na het afronden van zijn studie rechten aan Tilburg University eerst 12 jaar in verschillende functies bij de HAS Hogeschool, waarvan de laatste jaren als directeur en de voorbije drie jaar als directeur van Fontys Economische Hogeschool Tilburg.

Fiers hoopt een steentje bij te dragen aan onderwijsvernieuwing én aan de profilering van JHS in de regio. “Wat voor mij deze stap extra leuk maakt, is dat ik als jurist natuurlijk een inhoudelijke match heb met deze academie en zijn medewerkers, studenten en stakeholders. Ik heb er dan ook ontzettend veel zin in.”