#avansliftselfie

Je kunt in de lift bij Avans als een einzelgänger op je telefoon zitten. Of je maakt een selfie met onbekenden om je heen om de ongemakkelijkheid te doorbreken, zo bedachten Bossche eerstejaars Social Work. De resultaten delen zij via #avansliftselfie en een eigen pagina.

“Met klasgenoten kwam ik tot de conclusie dat de korte momenten die je met anderen in de lift staat best ongemakkelijk kunnen zijn. Niemand kijkt elkaar aan en praten zit er ook niet echt in… Het idee is dus om lift-selfies te maken om de ongemakkelijkheid te doorbreken”, ligt initiatiefneemster Chinon toe. “Een aantal studenten hebben dit al gedaan zoals je op de pagina ziet. Dat heeft ervoor gezorgd dat, als we die studenten tegenkomen, er gesprekjes ontstaan. Het concept werkt dus!”

“Telkens als ik met wat klasgenoten in de lift sta, beginnen we ook over @Avansliftselfies zodat mensen op den duur van de page afweten.”

#avansliftselfie

A post shared by avansliftselfies (@avansliftselfies) on Nov 12, 2018 at 11:31pm PST

#avansliftselfie

A post shared by avansliftselfies (@avansliftselfies) on Nov 15, 2018 at 3:08am PST