Avansstudent en frietbakker verplettert coaches van The Voice of Holland

Avansstudent Lyall Silié blies afgelopen vrijdag alle coaches van The Voice of Holland omver met zijn optreden. Lyall voerde Lay me down van Sam Smith op en kreeg het voor elkaar om binnen een paar seconden alle coaches tegelijk op de befaamde knop te laten drukken.

De student International Business in Breda heeft een bijbaantje bij de snackbar. Zijn trotse werkgeefster was ook aanwezig bij de show. Van Ali B kreeg ze te horen dat ze waarschijnlijk een nieuwe frietbakker moest zoeken. “Hij komt niet meer bakken hoor”, zei de rapper.

Lyall zingt al veertien jaar in een kerkkoor. Sinds een paar jaar treedt hij ook op met zijn eigen bandje. “Hoe kan het dat we jou nog niet kennen?”, vroeg Ali B verder. Coach Waylon was lyrisch. Hij zei dat hij kippenvel kreeg van het optreden.

De bejubelde kandidaat koos uiteindelijk voor Anouk. De zangeres overtuigde hem met de woorden: “Kom gewoon bij mij”. Hij is door naar de volgende ronde. Dat zijn The Battles, waar de kandidaten van iedere coach het tegen elkaar opnemen.