Blije kerstveters van Avansstudenten

Sokken waar sneeuwvlokjes, zuurstokjes of felgele bananen op prijken kennen we al een tijdje, maar wat dacht je van veters met een vrolijke patroon? Stijn Kennekens, Jesse Zwemer en Jeroen Peters van de opleiding Ondernemerschap & Retail Management (ORM) in Breda verkopen de blije veters onder de naam Fraai. Speciaal voor de feestdagen heeft het drietal een kerstcollectie uitgebracht.

“We ontwerpen de veters helemaal zelf”, vertelt Stijn. Het drietal hoopt dat de blije veters net zo’n succes worden als de bekende vrolijke sokken van HappySocks. “Iedereen vindt het leuk om een serieuze outfit een speelse draai te geven”, denkt Stijn. De sokken van Fraai brengen een beetje vrolijkheid in de donkere maanden. Stijn: “En je kunt je ermee onderscheiden, zonder enorm op te vallen.”

Carnavalscollectie
Fraai heeft op dit moment een kerstcollectie, maar rond de jaarwisseling hoopt het drietal met een speciale oud en nieuw-collectie te komen. Volgend jaar komt er een carnavalscollectie. Voor elke gelegenheid de perfect matchende veters dus. Je hebt je eigen paar fraaie veters al voor 7,50 euro in huis. Bestellen kan hier, maar als je ze liever eerst wil zien, kan dat iedere donderdag tussen 9.00 en 16.00 uur op de Hogeschoollaan in lokaal HA420.