Dominique Majoor nieuwe secretaris College van Bestuur

Dominique Majoor wordt de nieuwe hogeschoolsecretaris van Avans Hogeschool. Momenteel is Majoor directeur van de Pabo. Op 15 februari 2019 start ze bij het College van Bestuur.

In januari 2016 is Majoor bij Avans aan de slag gegaan als directeur van de Pabo. Daarnaast was ze van oktober 2017 tot en met juli 2018 waarnemend directeur bij Avans School of International Studies. Voordat ze bij Avans kwam werken, was Majoor rector van het Canisius College in Nijmegen en onder andere interim-directeur bij de Radboud Docenten Academie van de Radboud Universiteit Nijmegen.

Onderwijskunde
Majoor heeft pedagogische en onderwijskundige wetenschappen gestudeerd aan de Universiteit van Amsterdam, met als afstudeerrichting onderwijskunde. Sinds eind september volgt zij het programma voor bestuurders in de publieke en non-profit sector bij TIAS.

Majoor volgt Rien Brouwers op, die sinds 1 oktober directeur van de Academie voor Deeltijd is. Ze wordt in haar nieuwe functie bijgestaan door adjunct-secretaris Sanda Diemont.