Sneeuw! Avans onder een wit dekentje

Het is fris en glibberig in Brabant. Maar alle perikelen rondom de winterse kou weggeschoven, levert de sneeuw mooie plaatjes op.

Code Geel
Een straffe winter waar genoeg mensen stiekem naar verlangden, doet eindelijk haar intrede. Al blijft de heftigste neerslag, die al dagen werd voorspeld, in Noord-Brabant uit. Toch blijft Code Geel van kracht voor heel Nederland.

De Hogeschoollaan kleurde als eerste Avanslocatie wit

Chaos zoals vorig jaar blijft ons vooralsnog bespaard. Toen sloot Avans voor het eerst in jaren zelfs de deuren voor medewerkers en studenten vanwege Code Rood.

Vervolgs trok de grauwe sneeuwwolk over Tilburg..
.. en door naar Den Bosch

Treinen
Met de trein? Check dan alsnog de site van de NS voor je vertrekt, in verband met een aangepaste dienstregeling.

Foto’s?
Heb jij zelf nog mooie winterse foto’s? Mail ze naar punt@avans.nl of deel ze via Instagram.