Wat ben jij aan het doen? Tafeltennis!

Avans huisvest ruim dertigduizend studenten, de gebouwen zijn elke dag tjokvol. Wat doen al deze studenten eigenlijk?

Demi van Nieuwenhuizen & Ertugrul Ozcan, tweedejaars Fysiotherapie in Breda.
Ertugrul: “Onze les viel uit, dus nu hebben we wat tijd over. Nu zijn we met zijn tweeën, vaak spelen onze studiegenoten ook mee. Dan doen we rond de tafel, dat is vet hectisch.”
Demi: “Even lekker ontspannen.”
Ertugrul: “Ik weet niet of het ontspannend is, we willen allebei erg graag winnen. Maar ik vind het fijn om te bewegen. Tafeltennis is veel fijner dan stilzitten.”
Demi: “Van mij mag er zelfs nog een tafeltennistafel bij. Het is nu zo populair dat deze tafel erg vaak bezet is.”

Waarom studeren jullie Fysiotherapie?
Ertugrul: “Ik studeer fysiotherapie omdat ik geïnteresseerd ben in het menselijk lichaam. Daarbij werk ik graag met mensen en houd ik van sport. Fysiotherapie sluit daar perfect op aan.”
Demi: “Fysiotherapie is heel gevarieerd. Ik vind het fijn om mensen te helpen als ze problemen hebben met bewegen.”