Avansliefdes studenten: ‘Ik geloofde niet in liefde op het eerste gezicht’

Liefde op het eerste gezicht iets dat alleen gebeurt in romantische komedies? Zeker niet, bewijst het liefdesverhaal van kuntsstudenten Casey van den Waardenburg en Bob Vegter.

Was het liefde op het eerste gezicht?
Casey en Bob tegelijk: “Ja!”
Casey: “Vorig jaar tijdens de kickoff van het nieuwe project zaten we in de klas en op hetzelfde moment zagen we elkaar.”
Bob: “Ik had een tussenjaar genomen. Daarvoor hebben we elkaar nooit gezien.”
Casey: “Bob was me nog nooit eerder opgevallen. Een vriend van hem had ik wel al een keer ontmoet. Maar Bob echt niet.”
Bob: “Casey kwam tijdens de kickoff op me af: oh je bent nieuw! Ze betrok me er meteen bij.”
Casey: “Ik zorgde ervoor dat hij meteen in de klas en vriendengroep werd opgenomen. We waren elkaar verder ook aan het klieren en de hele dag aan het appen.”
Bob: “Verder is het helemaal vanzelf gegaan. We hadden het ook door van elkaar, het was overduidelijk. Maar jij wilde het niet geloven Casey.”

Ik was nog onzeker, ik hoopte het wél’

Casey: “Ik was nog onzeker, ik hoopte het wél.”
Bob: “Na ongeveer anderhalve maand zeiden we tegen elkaar: medestudenten zien ons toch al als koppel.”
Casey: “Wij toen ook. Er was geen specifiek moment dat we officieel verkering kregen. We hebben ook niet echt gedatet. Alles ging echt vanzelf.”

Geloofden jullie hiervoor in liefde op het eerste gezicht?
Casey: “Niet op deze manier. Ik geloofde er eigenlijk sowieso niet in.”
Bob: “Joah ik wel, maar ik heb het nog nooit op deze manier ervaren zoals met jou.”

Love is in the air: lees hier meer Avansliefdesverhalen!

Wat is het aan de ander waardoor jullie voor elkaar zijn gevallen?
Casey: “Zijn persoonlijkheid en zelfvertrouwen. Bob is ook grappig. We spelen dezelfde games, illustreren allebei, we zitten met alles op één lijn. We zien meteen wat de ander denkt en bedoelt.”
Bob: “We hebben aan één blik genoeg. Ik zie bijvoorbeeld in de les meteen of Casey een knuffel kan gebruiken. En het uitbundige aan haar is leuk.”
Casey: “Door Bob ben ik wat zekerder geworden.”
Bob: “Casey is wat introverter. Behalve als ze over mij praat haha. En ik zeg sneller wat ik denk.”

Iedereen binnen de opleiding zag het dus van mijlen aankomen?
Casey: “Haha ja, mijn beste vriendin zei zelfs: ik zag het vanaf de intro al!”

Een relatie met een medestudent: aanrader of juist niet?
Casey en Bob: “Ja.”
Casey: “We zien elkaar lekker veel. We hoeven het niet te plannen zoals anderen.”
Bob: “Maar als we samen zijn, kunnen we ook prima onze eigen ding doen. Zoals tekenen, of lezen.”

Heb jij ook je geliefde ontmoet bij Avans en lijkt het je leuk om daar meer over te vertellen? Stuur een mailtje naar mk.debruijn@avans.nl