De ‘Toekomst’ ligt nu in de bakken van Punt

De komende dagen vind je een ander magazine in de bakken van Punt: Toekomst. Hierin komen studenten en medewerkers aan het woord die al bezig zijn met de toekomst van ons onderwijs. Ze delen ideeën en beelden, en komen met inzichten en perspectieven. Laat je informeren, inspireren en vooral uitdagen om het gesprek aan te gaan over de toekomst van ons onderwijs.

Ambitie 2025
Het magazine sluit aan bij Ambitie 2025, het aankomende/nieuwe meerjarenbeleidsplan van Avans. Hiervoor zijn ideeën opgehaald bij medewerkers, studenten en externen. Al deze ideeën zijn getoetst aan bestaand onderzoek en vormen input voor de nieuwe ambitie. Deze maand volgen drie Avansbrede bijeenkomsten waarin de hogeschool laat zien welke scenario’s er tot nu liggen. De artikelen in Toekomst zijn geschreven door de redactie van Punt.

Praat mee
Avans hoopt dat studenten en medewerkers met elkaar in gesprek gaan. In de klas, op de werkvloer of bij een van de Avansbrede bijeenkomsten rondom de Ambitie 2025.

Meld je aan:

19 februari Tilburg