Studance organiseert Bossche Avanscarnavalsborrel: ‘Dit wordt de grootste borrel ooit’

Studance neemt volgende week donderdag 28 februari, aan de vooravond van carnaval, Oeteldonk over met de allergrootste studentencarnavalsborrel ooit. Samen met alle Bossche studie- en studentenverenigingen van Avans organiseren zij de ‘Avans Carnavalsborrel’ met daarop aansluitend ‘Studance – XL Carnaval Editie!’ op maar liefst drie locaties tegelijkertijd. En er is zelfs een echt Studance embleem om je carnavalsoutfit compleet te maken.

“Dit wordt de grootste borrel, of blokborrel, ooit!” vertelt Avansstudent en Studance-oprichter Ralph Bethlem. “Het wordt een echt Avans schoolfeest.” Donderdag 28 februari gaan vanaf vijf uur de deuren open. Studance Events pakt flink uit: twintig dj’s, drie mc’s en drie verschillende locaties (Carrousel, Ushiwawa en P79). Voorgaande jaren organiseerde Studance al vaker een borrel en feest rondom carnaval, maar nooit eerder zo groot.

“Vorig jaar was de carnavalsborrel met 1500 kneiter gekke studenten de grootste indoor Studance editie ooit! Dit jaar gaan we er nog even lekker een schepje bovenop doen!” Voor 5 euro entreegeld krijg je een bandje en kun je alle drie de locaties bezoeken. Zoals vaste feestvierders gewend zijn, hanteren de kroegen wederom leuke prijzen.

Grotere evenementen
Voorheen organiseerde Studance elke stufidag een editie. “De laatste tijd is dat meer en meer verschoven naar grotere evenementen.” Als voorbeeld noemt Ralph het succesvolle eerste festival voorafgaand aan zomervakantie. Tevens het bewijs dat er voor grote edities meer dan genoeg animo is. Recenter nog Studance op College Tour, waar ze ook buiten Den Bosch feesten organiseerden.

Kom alvast in de sfeer en check het event op Facebook. Zo blijf je ook meteen op de hoogte van alle leuke acties en nieuwtjes.