Studenten! Wat moet er op de plek van de rookhokjes aan de Hogeschoollaan komen?

Een springkasteel, zwembad of meer chillruimte? Het zijn enkele dingen die Avans zou kunnen doen met de plek waar nu nog de rookhokjes staan. Want met het rookverbod op het Avansterrein aan de Hogeschoollaan, verdwijnen ook de abri’s.

De hogeschool vindt het belangrijk om de dialoog over het rookverbod aan te gaan om voldoende draagvlak te creëren. Zodoende proberen ze rokers én niet-rokers te betrekken bij de invulling van de pilot, die 15 april van start gaat. En dus ook bij het bedenken van een nieuwe bestemming voor de vrijgekomen ruimte!

Hieronder staan enkele suggesties. Maar Avans staat ook open voor andere opties. Een voorzetje: een mini-schapenboerderij om met lammetjes te knuffelen wanneer de tentamendruk te veel wordt. Of denk jij dat een opblaasbare hindernisbaan of een mooie houten kattenbak voor Avansje en Luta leuker is? Laat het ze weten!

[crowdsignal poll=10244172]

Kees Luijken

Lekker sportief

2019-02-25 19:28:42

Deniz

Zou sowieso kaolo dik zijn om lekker in de buitenlucht te kunnen trainen in de pauze. Als je dan ook nog eens in je tentamenweek je stress meteen kwijt kan, dan wordt het alleen nog maar mooier!

2019-02-22 17:48:02