Avans top 25 ondernemers: meld je aan!

Ben je student en heb je een onderneming die er uitspringt? Meld je dan nu aan voor de verkiezing van de Avans Ondernemer van het Jaar.

Deze verkiezing is een initiatief van het Avans Ondernemerscentrum en Studenten Businessclub Eigenaardig. Iedere ondernemer die studeert bij Avans kan zich inschrijven. Uit alle aanmeldingen selecteert de organisatie de 25 meest kansrijke ondernemers. Deze longlist maken we op 2 april bekend. Vervolgens gaat de jury aan de slag én kan er gestemd worden voor de publieksprijs.

Wat valt er te winnen?
In totaal zijn er 5 prijzen te winnen. In de eerste plaats de juryprijs voor de Avans Ondernemer van het Jaar en de publieksprijs. Daarnaast zijn er prijzen voor de meest innovatieve onderneming,  de meest duurzame onderneming en voor de onderneming met de grootste maatschappelijke relevantie. Zij ontvangen een award en zullen door de organisatie gepromoot worden binnen alle on- en offlinekanalen van Avans en waar mogelijk ook daarbuiten. Tot slot mogen de winnaars een businesscoach kiezen uit de vakjury, met wie zij in minimaal 2 vervolgsessies kunnen sparren over hun eigen onderneming.

Meld je aan!
Opgeven kan via top25.avans.nl. Of tip enthousiaste studentondernemers die je kent. Aanmelden kan tot 31 maart.