BRESS Urban Run: wie wil 3 of 5 km rennen door Avansgebouwen?

BRESS Bredase Studentensport en Avans organiseren op dinsdag 16 april een Urban Run door de Bredase Avansgebouwen. Ze doen dit om te vieren dat Avans vanaf 15 april rookvrij is.

De bedoeling van de Urban Run is dat studenten en medewerkers een afstand van 3 of 5 km wandelend of rennend afleggen. Bij de kortere route passeer je de locaties Lovensdijkstraat en Hogeschoollaan maar sla je de kunstacademie over. Bij je aanmelding geef je je keuze voor wandelen of rennen en de afstand aan, maar mocht je tijdens de Urban Run liever toch wisselen dan is dat geen probleem.

De start en de finish van beide routes is bij BRESS. Het inschrijfgeld bedraagt 5 euro (ongeacht de afstand) en daarvoor ontvang je je startnummer, een kopje koffie of thee bij de ontvangst, een medaille én een goodiebag.

Aanmelden
Je kunt je aanmelden via de webshop of bij receptie van BRESS. De eerste deelnemers starten om 11.30 uur.