Geef je mening over Punt!

De redactie van Punt zet zich elke dag in om de belangrijkste, leukste en mooiste artikelen te brengen. Maar wat vinden jullie, de lezers, eigenlijk van onze onderwerpkeuze, het vernieuwde magazine en al het andere dat met Punt te maken heeft? Wij zijn zeer benieuwd naar je mening!

Communicatiestudenten onderzochten vorig studiejaar voor Punt wat, wanneer en hoe Avansstudenten nog lezen. Die uitkomsten vormden de basis voor vernieuwing: minder vaak een magazine, maar wel een stukje dikker. En een hele andere invulling dan jullie gewend zijn. Inhoudelijk, maar ook op het gebied van lay-out. Want uit diezelfde onderzoeken bleek dat jullie online veel lezen, maar een mooi magazine ook zeker niet laten liggen.

Enquête
Inmiddels zijn er twee magazines verschenen en zijn wij opnieuw benieuwd naar de mening van onze lezers. Bij dezen roepen we alle lezers van Punt daarom op mee te doen aan onze enquête.