Stel je vraag aan studentleden van de Avans Medezeggenschapsraad

Heb jij vragen over… vul zelf in met iets dat studie- of Avansgerelateerd is van stagebeleid tot basale punten zoals stopcontacten in de gebouwen. De studentleden van de Avans Medezeggenschapsraad (AMR) organiseren drie koffiemomentjes op drie locaties in Den Bosch en Breda om jouw vragen te beantwoorden. Vandaag zijn ze te vinden in: Den Bosch.

Over een tijdje vinden de verkiezingen voor de Avans Medezeggenschapsraad plaats. Studenten mogen stemmen op een van de studentkandidaten. Het aantal studenten dat stemt, laat al jaren te wensen over. Misschien omdat wat de AMR doet te abstract is voor de meesten? Terwijl de AMR inspraak heeft op hele belangrijke punten zoals het stagebeleid van de hogeschool en welke afspraken Avans maakt met de minister van Onderwijs.

Koffiemomentje
Wie weet leven er bij jou vragen omtrent het studeren of Avans zelf. Die kun je onder andere deze dinsdag stellen tijdens het koffiemomentje in Den Bosch. Studentleden staan vandaag met koffie en thee, tussen 11 en 12 uur, klaar in de centrale hal van de Onderwijsboulevard in Den Bosch om jouw vragen te beantwoorden.

Aankomende donderdag vind je ze tussen 11 en 12 uur aan de Hogeschoollaan in Breda. Woensdag acht mei staan er studenten tussen 14 en 15 uur in de centrale hal van LA aan de Lovensdijkstraat in Breda.