Top 25: nog een paar uur om te stemmen voor publieksprijs

De allereerste uitreiking voor Avans Ondernemer van het Jaar vindt deze donderdag plaats in Breda. Er worden in totaal vijf prijzen uitgereikt. Waaronder een publieksprijs. Heb jij al gestemd? Je hebt nog een paar uur om je stem uit te brengen op de superondernemer die de titel het meest verdient volgens jou.

Eerder werd al de shortlist met 25 ondernemers gepubliceerd. Naast de juryprijs wordt er ook een publieksprijs uitgereikt. En daarvoor mogen ook jullie stemmen op een onderneming naar keuze. Je hebt nog een paar uurtjes en stemmen die je via deze link.

Prijzen
Naast de juryprijs voor Ondernemer van het Jaar en de publieksprijs, zijn er ook prijzen voor de meest innovatieve onderneming, de meest duurzame onderneming én die met de grootste maatschappelijke relevantie.

De uitreiking
Deze vijf awards worden donderdag tijdens de feestelijke uitreiking overhandigt in Breda. Nieuwsgierig? Bijwonen kan. Om 15 uur is de ontvangst in de serre aan de Hogeschoollaan. Om 15.30 uur start de uitreiking in collegezaal HF003. Via Punt lees je wie in de prijzen zijn gevallen.