Paul Logtens nieuwe directeur Diensteenheid Financiën en Studentenadministratie

Paul Logtens is benoemd als directeur van de Diensteenheid Financiën en Studentenadministratie (DFS). Logtens start bij DFS op 19 augustus 2019.

Paul Logtens is sinds 2015 werkzaam bij Avans Hogeschool als concerncontroller. Sinds 2016 is hij tevens Functionaris Gegevensbescherming. Samen met zijn collega’s van Beleidsevaluatie en Control (BE&C) heeft hij de afgelopen jaren het College van Bestuur geadviseerd op het gebied van beleid en sturing. In de afgelopen jaren is de P&C-cyclus, de management control, audit en risicomanagement zichtbaar verbeterd. Als gedelegeerd opdrachtgever van Kwaliteit in Beweging heeft Logtens een  bijdrage geleverd aan de inbedding van het nieuwe kwaliteitssysteem.

Voordat Logtens bij Avans kwam, heeft hij voor Philips gewerkt in financiële functies in binnen- en buitenland. Destijds heeft hij bewust de overstap gemaakt naar de onderwijssector en Avans in het bijzonder.

Logtens volgt Ton Christophersen op. Deze is inmiddels werkzaam als lid van het College van Bestuur van de Laurentius Stichting, daaronder vallen 23 basisscholen in Zuid-Holland.