Sprout top 25: twee nominaties voor Avansstudenten

Foto: Pix4Profs/Chris van Klinken

Wie droomt van een eigen zaak hoeft het avontuur niet tot ná de studie uit te stellen. Sterker nog: Avans kent maar liefst 870 studenten die tussen de colleges door binnen hun eigen onderneming werken. Twee daarvan staan in de Sprout top 25 onder de 25.

Guwa Container Homes
Commerciële Economie-student Arjan van de Watering doopt met zijn bedrijf Guwa Container Homes zeecontainers om tot woonruimte. Zie www.guwahomes.com. Met zijn bedrijf schitterde Van de Watering ook al in de Avans top 25.

VT-entertainment
Teun Verschuren (19), tweedejaarsstudent Ondernemerschap & Retailmanagement in Breda, organiseert feestjes en activiteiten voor jong en oud. Eerder won hij ook de ondernemersprijs van Avans. Teun noemt het “een extra motivatie om nog meer energie te stoppen in het ondernemen.”