Studievereniging Merlijn helpt Voedselbank Breda, doe jij mee?

Foto: Facebook.com/s.v.merlijn

Studievereniging Merlijn zet zich tot 27 mei extra in voor de inzamelingsactie van Voedselbank Breda. Avansstudenten en medewerkers wordt gevraagd te doneren.

“Tot en met 27 mei staan op alle Bredase Avanslocaties kratten waar studenten en medewerkers voedsel in kunnen doneren”, vertelt Bo Suijkerbuik, student Human Resource Management en lid van SV Merlijn. Deze vereniging, die bestaat uit studenten van de opleidingen Bedrijfskunde en Human Resource Management in Breda organiseert activiteiten voor persoonlijke ontwikkeling en die helpen om een eigen netwerk op te bouwen. Ook vinden de leden van Merlijn het belangrijk om mee te helpen aan maatschappelijke vraagstukken. Dit jaar kozen ze ervoor om Voedselbank Breda een handje te helpen.

“We streven ernaar om alle kratten vol te krijgen”, zegt Bo. “Met zoveel studenten moet dat toch makkelijk lukken!”

Houdbaarheidsdatum
Let bij het doneren wel op wat je in de kratten stopt. In kratten op de Lovensdijkstraat zijn producten gedoneerd waarvan de uiterste houdbaarheidsdatum is verstreken. Dat is niet de bedoeling.