Geen boeken meer op locaties Stationsplein en Lovensdijkstraat

Vandaag is de laatst verhuisdag van de de collecties boeken, tijdschriften en andere materialen van Xplora Lovensdijkstraat en Stationsplein. Studenten van deze locaties moeten vanaf volgende  week naar respectievelijk de Hogeschoollaan en de  Onderwijsboulevard om boeken te lenen.

De verplaatsing van de collectie is onderdeel van de toekomstplannen voor Xplora. In deze plannen wordt ingezet op een bundeling van de boekencollecties op voornamelijk hoofdlocaties, naast een verbeterde online ondersteuning.

Tom

Ik zie het nut van deze verhuizing niet echt in; Je neemt elke prikkel weg voor studenten om uberhaupt nog maar boeken te gaan lenen of daadwerkelijk te gebruiken. Past wel mooi in de lijn waar Avans mee bezig is: Het gaat werkelijk nergens over.

2019-06-08 11:12:44