Nog twee dagen om je kandidaat te stellen voor de AMR

De Avans Medezeggenschapsraad (AMR) zoekt nieuwe medewerkersleden. Je kunt je nog tot 5 juni kandidaat stellen.

Ben jij een betrokken medewerker? Praat je graag mee en wil je meer invloed op het reilen en zeilen bij de hogeschool? Stel je dan kandidaat voor de tussentijdse verkiezingen voor de AMR op 17 en 18 juni.

De AMR bestaat uit 24 leden, waarvan 12 medewerkers (docenten en ondersteunend personeel) en 12 studenten. In de medewerkersgeleding zijn er vanaf het schooljaar 2019-2020 3 vacatures en vanaf 1 januari 2020 komt er nog een vacature bij. De AMR zoekt in totaal dus 4 leden. 3 van de 4 beginnen met de start van het schooljaar 2019-2020 en de vierde begint per 1 januari 2020. Voor de plaatsing van de 4 kandidaten met de meeste stemmen wordt de volgorde van het aantal stemmen aangehouden.

Meld je aan als kandidaat
Dit zijn de voorwaarden om je als medewerker van Avans kandidaat te stellen voor de AMR: je moet als medewerker tenminste 1 jaar in dienst zijn van Avans en je moet een aanstellingsomvang van tenminste 0,4 FTE hebben.

Als je aan deze voorwaarden voldoet, moet je je kandidaatstelling formaliseren door dit kandidaatstellingsformulier in te vullen en 30 ondersteuningshandtekeningen te vragen aan collega’s of studenten. De handtekeningen worden ook op het kandidaatstellingsformulier geplaatst.

Stuur je volledig ingevulde kandidaatstellingsformulier vóór woensdag 5 juni naar bmz@avans.nl. Of geef het af aan / stuur het per (interne) post naar Bureau Medezeggenschapszaken, kamer DA307, De Bijster 7-21, 4817 HZ Breda.