Hebben! De befaamde Avanstrui is er weer

De collegetrui, wie kent ‘m niet? Jij kunt nu flaneren in een exemplaar van Avans. De hoodie is te koop in rood en grijs. Op de voorkant prijkt in grote letters de naam van de hogeschool.

Collegetruien kennen we vooral uit het buitenland. De gedachte is: als je studeert hoor je bij de community van die onderwijsinstelling en daar hoort vanzelfsprekend ook een vette trui bij. Voor Avansstudenten is die hoodie er nu dus ook, te koop bij Avans School of International Studies (ASIS), lokaal HG104 op de Hogeschoollaan in Breda. Je kunt alléén pinnen.

De truien moeten overigens nog wel bedrukt worden, maar op de foto zie je hoe ze er ongeveer uit gaan zien. Morgen zijn er ook twee bedrukte exemplaren te bewonderen. En voor dat gemeenschapsgevoel moet je wel wat over hebben. Een Avanshoodie kost je 20 euro. Je hebt nog tot 25 oktober om er een aan te schaffen.

Arold Roestenburg

Dat is op de eerste verdieping van Avans op de Hogeschoollaan in Breda.

2019-10-02 08:59:40

Shaakh

Waar zit dit lokaal precies? Ben niet zo into the lokaalnummers ?

2019-10-01 16:49:00

Walter van Gils

Als sinds 2014 een begrip bij de ATGM: de Avans "Class of 20.." hoodie voor alle afgestudeerden. Maar deze algemene minder exclusieve hoodie is ook zeker leuk hoor!

2019-10-01 15:49:23