Omgekomen Bart Ormel vanmiddag herdacht door docenten en medestudenten

Pexels.com

Bij de Academie voor Marketing en Business Management (AMBM) is verslagen gereageerd op de tragische dood van de 19-jarige Commerciële Economiestudent Bart Ormel uit Breda. Vanmiddag kan iedereen die dit graag wilt, samenkomen in HA518 om de student te herdenken. “Het is geen centrale herdenking, maar iedereen die daar behoefte aan heeft is welkom”, vertelt een woordvoerder.

Bart liep stage in de Spaanse stad Valencia en zat in het derde jaar van zijn opleiding. In het bijzijn van zijn ouders en broer heeft Bart 4 weken lang gevochten voor zijn leven. Docenten binnen AMBM zeggen “geschokt en verdrietig” te zijn. “Rust zacht Bart: we gaan je missen”, aldus een woordvoerder names de opleiding Commerciële Economie op Facebook.

‘Zijn lach en streken zal men nooit vergeten’

,,Bart had het vermogen om mensen samen te brengen. Hij was op zijn leeftijd al een compleet en volwassen persoon. Zijn lach en streken zal men nooit vergeten”, zo schrijft zijn voetbalclub Beek Vooruit op de site.