Zijn er genoeg prullenbakken bij Avans?

Troep, afval, Xplora

Doet Avans genoeg om studenten en medewerkers afval op de juiste manier te laten scheiden? Zijn er uberhaupt genoeg afvalbakken op de locaties en spreek jij weleens een medestudent aan die zijn rommel niet opruimt? Studenten Bestuurskunde Mike de Waard en Justen Kwakernaat doen onderzoek naar het afvalbeleid van de hogeschool.

De rommel bij Avans zorgt al jaren voor verhitte discussies. Medewerkers en studenten ergeren zich aan de troep in de kantines en lokalen. Er is zelfs een Instagramaccount voor. Bij de mogelijkheden tot afvalscheiding worden ook vragen gesteld:  waar moet bijvoorbeeld je koffiebeker nu eigenlijk in? Tijd voor een onderzoek dachten studenten Bestuurskunde Mike en Justen. Maar daar hebben ze wel jouw hulp bij nodig.

Heb jij ook een mening over het afvalbeleid? Vul dan de enquête van Mike en Justen in.