Gezocht: Avansstudent van het Jaar 2019!

Welke Avansstudent verdient volgens jou de titel Student van het Jaar 2019? Omdat hij of zij een bijzondere prestatie heeft neergezet, net dat beetje extra deed voor iets of iemand of omdat het gewoon een topper is. Punt organiseert ook dit jaar de verkiezing van de Student van het Jaar. Daarbij kunnen we jullie hulp goed gebruiken.

Binnen de muren van Avans lopen genoeg studenten die nét dat beetje extra doen of inzet tonen. Omdat ze extra positieve aandacht voor iets weten te generen. Zich inzetten voor een studie- of studentenvereniging. Of omdat ze ergens in uitblinken, denk aan topsporters of studenten met een eigen onderneming. Of iemand die gewoon echt een topper is om verschillende redenen. Schieten er al namen te binnen bij je? Dan mag je die bij onze redactie melden!

Timo van Belkum, student Commerciële Economie in Den Bosch, ontving vorig jaar de eervolle titel Avansstudent van het Jaar 2018. Hij wist als ‘het type ‘niet lullen maar poetsen’ indruk te maken op onafhankelijke jury.

Nomineren maar!
Hoe gaat het in zijn werk? Iedereen binnen de Avansmuren mag studenten nomineren, dus niet alleen studenten, ook medewerkers. Studenten waarvan jullie echt vinden dat zij de titel verdienen mogen genomineerd worden. Want het is geen populariteitverkiezing, maar een blijk van waardering. Namen vergezeld van een motivatie mogen jullie mailen naar punt@avans.nl, reageer onder onze Instagram- of Facebookpost of vul het formulier in onderaan dit artikel.

29 november
Een jury zal zich uiteindelijk buigen over de mooiste verhalen waarvan er vijf de selectie halen.  Een jury beslist uiteindelijk wie de winnaar wordt. Namen + de reden mogen jullie vóór donderdag 29 november insturen.

Wie is jouw Avansstudent van het Jaar?

Welke student verdient volgens jou de eervolle titel Student van het Jaar? Nomineren kan tot 29 november.