Wat wil jij bij Avans uit de muur halen?

Avans gaat op de locaties Onderwijsboulevard, Lovensdijkstraat, Cobbenhagenlaan en Hogeschoollaan een uitleenmuur plaatsen. Uit deze kluisjesmuur kun je laptops, camera’s, opladers en meer lenen.

Het voordeel van een uitleenmuur is dat je zelf spullen kunt reserveren, halen en terugbrengen, zonder dat je afhankelijk bent van bijvoorbeeld de openingstijden van ICT-Support. De Avansmedewerkers houden op hun beurt meer tijd over voor dienstverlening aan studenten en medewerkers bij de balies.

Hoe de muur werkt, zie je in onderstaand filmpje van de Hogeschool Utrecht:

Avans wil graag weten welke producten studenten en medewerkers willen lenen via het nieuwe systeem. Vul daarom de enquête in door op één van de onderstaande locaties te klikken:

De planning is om vóór of in de zomervakantie van 2020 de eerste uitleenmuur te plaatsen bij Avans.