Digitale open avonden starten deze week

De online open avonden voor voltijdopleidingen bij Avans beginnen deze week en zijn van tien tot en met twaalf november. Iedere opleiding geeft op verschillende avonden presentaties en sessies met informatie over de opleiding.

Naast een presentatie over elke voltijdsopleiding kunnen potentiële nieuwe studenten op de Studiemarkt overige informatie over de opleiding vinden. Studenten van Avans zitten daar online klaar om vragen te beantwoorden. Meer informatie over de open avond en presentaties vind je hier.

Deeltijdopleidingen
Ook de Associate degrees Academie kiest voor een open avond, op 18 november. Die voor deeltijdopleidingen volgt op negen en tien december.

In maart en april van dit jaar werden de open avonden ook al online gehouden. Dit in verband met het coronavirus.