GRIJP HEM! Ons nieuwste magazine is uit

Heb jij ‘m al gespot? Het nieuwe Punt Magazine ligt vanaf vandaag in de speciale bakken op de verschillende locaties van Avans. Maanden kijken we er al naar uit, maar nu is het tijd om alle schitterende verhalen met jullie te delen! In deze editie staat er één vraag helemaal centraal: How’s life?

Met een beetje geluk is jouw Punt Magazine nog warm, want het blad komt regelrecht van de drukker. We hebben te gekke verhalen voor jou geschreven over onderwerpen zoals welzijn, studeren in coronatijd en tips tegen eenzaamheid. Maar ook over een heftige stage waarbij een student een gijzeling meemaakte. Daarnaast kun je jouw vrienden en docenten spotten op de selfiepagina.

Gratis bestellen
Je vindt het nieuwe magazine op de Avanslocaties in Breda, Den Bosch, Tilburg en Roosendaal. Kom je de komende tijd niet op school en wil je Punt wel lezen? Dan sturen wij hem op. Vul het contactformulier hieronder in en zet je adres erbij, dan komt ‘Punt – How’s life?’ jouw kant op!

[contact-form-7 id=”35711″ title=”Contactformulier 1″]