Wervingscampagne met nieuwe, Engelse naam voor kunstacademie

Kunstacademie St Joost. School of Art & Design spreekt kunstenaars en designers van de toekomst aan met de nieuwe wervingscampagne What Will You Create? Ook wordt de Engelse naam St. Joost School of Art & Design gebruikt in de wervingscampagne.

In de wervingscampagne staan 14 oud-studenten van de academie centraal met hun afstudeerproject. Het videomateriaal is met een robotcamera geschoten en voorzien van catchy woorden, visuals en kleuren. Voorafgaand aan de online open avonden van november heeft de campagne op social media gedraaid. Dat wordt in de komende maanden voortgezet.

Positioneren in de wereld van kunstacademies
De kunstacademie van Avans gebruikt richting nieuwe, potentiële studenten sinds september de naam St. Joost School of Art & Design. Daarmee wil de academie zich in de nabije toekomst sterker internationaal positioneren in de wereld van kunstacademies. De nieuwe namen van de studies binnen St. Joost zijn internationaal aansprekend. Zo heet de voormalige opleiding Grafisch en Ruimtelijk Ontwerp nu New Design & Attitudes, valt te lezen in een persbericht van de academie.

Mogelijk Engelstalige opleidingen
De academie is ook bezig om te kijken of er in de toekomst opleidingen in het Engels gegeven kunnen worden. Dat is bij de masterstudies van het Master Institute of Visual Cultures ook al het geval.

Binnenkort lees je op Punt uitgebreid over de ontwikkelingen binnen St. Joost School of Art & Design.