Nieuwe versie Avans One: binnenkort sneller en offline te gebruiken

Avans One, de studentenapp die alle studie gerelateerde zaken bundelt, komt met een verbeterde versie. Drie maanden na de lancering wordt deze week een geüpdatete versie gelanceerd. De app zal dan sneller werken en offline te gebruiken zijn. Ook worden nieuwe functies toegevoegd.

Eind augustus lanceerde Avans de nieuwe app die studenten helpt hun studie slimmer te organiseren. Onder andere Osiris, roosters, notificaties van Blackboard, cijfers en bus- en treintijden zijn in de app gebundeld. Aan de nieuwe versie zijn ook de onderwijsweken en een to do-functionaliteit toegevoegd.

De snelheid van de app moest worden verbeterd, bleek uit de wensen en feedback van gebruikers. Daarnaast zijn er functies toegevoegd en kan de app straks ook in darkmode en offline worden gebruikt. Gebruikers kiezen dan zelf of ze het pincodescherm aanzetten.

De nieuwe versie van Avans One is binnenkort te downloaden in de Google Playstore of App Store. Heb je de app al? Vergeet deze dan niet te updaten als de nieuwe versie is gelanceerd.