Avans Blijft Thuis #4 – Student Freek Verschuren

Werk jij al maanden thuis omringd door knuffels op de kinderkamer of studeer je letterlijk tussen de boeken? Voor Avans Hogeschool en Punt, het onafhankelijke journalistieke platform van Avans, is het tijd om bij medewerkers en studenten een kijkje te nemen hoe het thuiswerken ze vergaat.

Punt-verslaggever Thomas Weemaes ging voor de derde aflevering langs bij Communicatiestudent Freek Verschuren in Breda. Je kent hem misschien wel als de student die de Avanskantine zó miste en daarom besloot op Instagram allerlei Avansvoedsel uit de kantines na te maken. Als kers op de taart rate hij de gerechten met ‘Paul Rüppjes’. In deze aflevering maakt hij ook iets lekkers klaar.

Elke twee weken verschijnt een nieuwe aflevering van Avans Blijft Thuis. Wil jij jouw thuiswerkplek laten zien? Meld je dan aan door te mailen naar punt@avans.nl.