Avans Blijft Thuis #8 – Student Endy Igbinosa

Werk jij al maanden thuis omringd door knuffels op de kinderkamer of studeer je letterlijk tussen de boeken? Voor Avans Hogeschool en Punt, het onafhankelijke journalistieke platform van Avans, is het tijd om bij medewerkers en studenten een kijkje te nemen hoe het thuiswerken ze vergaat.

Deze week ging Punt-verslaggever Thomas op bezoek bij vierdejaarsstudent Fysiotherapie Endy Igbinosa. Naast dat hij bezig is met zijn scriptie, runt hij ook zijn eigen sportschool, gericht op personal training. “Als ik het druk heb met school, neemt ik gewoon mijn laptop mee naar de zaak om daar achterstallig werk in te halen. Thuis werk ik het liefst achter m’n bureau, dat uitzicht heeft op posters met het menselijk lichaam”, vertelt hij.

Student Endy laat Thomas zijn sportschool zien

Elke twee weken verschijnt een nieuwe aflevering van Avans Blijft Thuis. Wil jij jouw thuiswerkplek laten zien? Meld je dan aan door te mailen naar punt@avans.nl