Even voorstellen: deze kandidaten maken kans op een plek in de AMR

De verkiezingen voor de nieuwe Avans Medezeggenschapsraad (AMR) zijn op 25, 26 en 27 mei. Er doen 24 studenten en 14 medewerkers mee. Hieronder stellen de kandidaten zich aan je voor en vertellen ze wat ze zouden doen als ze worden verkozen.

De overige studentkandidaten die meedoen aan de verkiezingen zijn:
-Eva Rensman, JHS
-Fatima Mussarat Razzak, AVB
-Noah Hoezen, AAFM

Stemmen
Eind mei krijgen studenten en medewerkers een oproep in de mail om te stemmen. Studenten mogen alleen op studentkandidaten stemmen, medewerkers alleen op medewerkerskandidaten.

Meer informatie over de AMR-verkiezingen en het precieze reglement vind je op medezeggenschap.avans.nl. Mailen kan ook, naar centrumvoormedezeggenschap@avans.nl

Update:
Wil je weten welke studenten en docenten uiteindelijk de raad zijn ingegaan? Check dan Instagramaccount @avansamr. Daar stelt iedereen zich nogmaals aan je voor.